اینقدر فک کردم چی بخورم که دیگه حالم بد میشه از غذا خوردن 😵💫😵💫😵💫
از بس که هیچی نباید بخورم🤦♀️🤦♀️
منم همه چب میخورم ؛ چه بخایم چه نخایم گوارش بچه ها ضعیفه و نفخ دارن ؛ اگ بعد خوردن یه غذای خاص خیییلی اذیت بشه دیگ اونو نمیخورم وگرنه همه چی میخورم ک عادت کنه
مگه نمیشه خورد؟! 🙄🙄
منم همه چیز میخورم به جز حبوبات و پنیر تبریزی که خیلی سرده
من ک همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.