خانما حجم مایع امونیاتیک تو هفته من ۹ و نیم خوبه؟

۲ پاسخ

ن عزیزم کمه من ۳۶هفته ۹ونیم بودده روزبعدشد۸خیلی حواست باشه دکترمیگفت خیلی آب بخورروزی ۲۰لیوان میخوردم شیره انگورتواب می‌ریختم میخوردم ولی بازخداروشکرزمان زایمان بردن سونوفهمیدن ۸شدگفت هی کمترمیشده

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری