عزیزم اصلا نترس خیس شدن با عرق یا جیش اونقدر آدم سردش نمیشه و ضرر ندارد ولی با آب باشه ضرر میکنه.
سوختگی پسرتونم از غذای خودت میتونه باشه شیرین یا غذای تند و طبع گرم اصلا نخور
نگران نباش عزیزم منم چندشب باز گذاشتمش یه شب همینجوری یخ کرده بود حسابی هیچ اتفاقی نمیوفته من بعدش یه پوشک پارچه ای براش گرفتم با پارچه ضدحساسیت الان هروقت خس میکنم سوخته شب تاصبح بهش میبندم یکم هوامیخوره زودخوب میشه
من یبار پهلوهای دخترم سرما خورده بود آجر داغ کردم گذاشتم داخل حوله بعد گذاشتم کنارش زیر پتو قشنگ گرماش اون سرما رو از وجودش درمیاره
ای جانم
پماد میزدی عزیزم یا حداقل یه پارچه دورش میبستی.
سشوار میگرفتی یل یه حوله داغ بزار رو کلیه و بدنش
اخه این چه کاریه
کمرشو با روغن بمالون یه دستمال خشک کنی روسری چیزی بپیچون دور کمرش
من از کرم سوختگی مامابیبی استفاده میکنم راضیم میتونی استفاده کنی
آخ آخ نکن این کارو دختر پماد بزن دستمال بزار شلواربپوشون طفلی چاییده ک از سرما
عیبی نداره نگران نباش هیچ اتفاق بدی نیوفتاده
براچی باز گذاشتی خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.