خداکنه بچه هامون سالم و صالح باشن و این مراحل بسلامتی و خوشی بگذره و بغل بگیریمشون😍🫀
منم ۲۱ دی😂
اخرین پریودت کی بوده؟؟؟
منم با شما همراه هستم برای ۱۷ اسفند نوبت سونو تشکیل قلب نوبت زدم به امیدخدا
همین هفته برو ایشالا
۶ هفته و۲ روز سنو قلب نوشت اکثرا میگن تا ۸ هفته منتظر بمون اما دکتر چیز دیگه میگه و اینکه دوباره مشاوره از دکتر انلاین گرفتم گفت نگران نباش ۶ هفته قلب جنین شکل گرفته برای همین میگیم سنو رو انجام بده یعنی حرف دکترم آبادان با دکتر استان دیگه یکی بود
تو هفته جدید هر روزی خاستی میتونی بری عزیزم
تا حالا یعنی سونو نرفتی
کی متوجه شدی و از وقتی فهمیدی اولین کارت و دومی چی بوده
همین روزا میتونی بری
۸هفته و۴یا۵روز برو
هشت هفته کامل
۸کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.