وا
هر چیزی زیادش بده
وگرنه خیلی هم مفیده خواهر
منم خیلی هوس میکنم ولی اشکالی نداره ۱۰ تا که نمیخوای بخوری یک لیوان شیر موز درست کن بخور
کی نمیزاره ؟مگه دکترن درس خوندن . بخور من که میخورم همه چیز
نه بابا آنقدر هم حساس نباشه
چرا میخورم
مگه گرمی چه ایرادی داره همش سردی بخوری که بدنت اذیت میشه معمولا خاصیت کمی هم دارن
من هر روز موز و خرما و خیلی گرمیجات دیگه میخورم
منم خیلی میخورم دوس دارم
واااااااا چه حرفیه باید همه چی بخوری
من می خورم اما الان مامانم نمیزاره . میگه همین کارارو کردی اینطور شدی🤣 منم تسلیم
روزی یکی حتما باید بخوری برای پتاسیم
نه بابا من انقد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.