خانوما موز چون گرمه نمیذارن بخورم....شماهم نمیخورید؟

۱۰ پاسخ

وا
هر چیزی زیادش بده
وگرنه خیلی هم مفیده خواهر

منم خیلی هوس میکنم ولی اشکالی نداره ۱۰ تا که نمیخوای بخوری یک لیوان شیر موز درست کن بخور

کی نمیزاره ؟مگه دکترن درس خوندن . بخور من که میخورم همه چیز

نه بابا آنقدر هم حساس نباشه

چرا میخورم
مگه گرمی چه ایرادی داره همش سردی بخوری که بدنت اذیت میشه معمولا خاصیت کمی هم دارن
من هر روز موز و خرما و خیلی گرمیجات دیگه میخورم

منم خیلی میخورم دوس دارم

واااااااا چه حرفیه باید همه چی بخوری

من می خورم اما الان مامانم نمیزاره . میگه همین کارارو کردی اینطور شدی🤣 منم تسلیم

روزی یکی حتما باید بخوری برای پتاسیم

نه بابا من انقد میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری