ماه آخر چرا نمی‌گذره🥲😏

۵ پاسخ

عجله نکن لذت ببر از این روز هات درسته درکت میکنم منم مث تو میگفتم بگذره ولی الان بعضا دل تنگ اون روز ها میشم با اینکه زیاد نگذشته از روش 😄

اتفاقا خداروشکر برا من خیلی قشنگ داره میگذره

چون سرگرمی نداریم و روز شماری میکنیم😑🥺

منم نسبتا خوبه

برا من خوب میگذره اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣🌸 مامان جوجه کوچولو🐣🌸 ۹ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی