خیر انشالله… خوابتو برا کسی نگو که تعبیر کنه، مخصوصا اینجا که انقد عمومی هست، باز خواهری مادری…
خواب بوده بیخیال یه صدقه بده و دنبال تعبیر نباش
خیره انشالله پر از خوبیه برات.هیچوقت خوابتو برای کسی تعریف نکن هر تعبیری بکنن ممکنه همون اتفاق بیفته.صدقه هم بده
میگن گربه خوبه ولی بستگی به رنگ گربه و اینکه حست اونجا تو خواب چه شکلی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.