دوستان فشار رو 8باشه خوبه یابد

۵ پاسخ

برا من وقتی رو ۸ میاد حالم بد میشه.

پایینه فشارت یکم شربت شیرین بخور

خطرناک نیست ولی پایین باید دیگه حداقل ۹ تا ۱۲ باشه

نه پایینه

قبلا چقدر بود فشارت؟ اگر بالاتر بود الان پایین هست
از من همیشه ۹ هست دکتر گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان کیان سالار مامان کیان سالار ۴ ماهگی
مامان آیسام مامان آیسام ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرفرفریم مامان پسرفرفریم روزهای ابتدایی تولد
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری