زود زاییدن خوبه یابد

۹ پاسخ

اگه از٣٧هفته به پایین زایمان کنی بده

خیلی بد بنظرم بعداز ۳۵ خوبه بیاری

بد خیلی بد باید تو بیمارستان بمونی بچه تو شیشه بری شیر بدی خون گرفتن زیاد از بچه واویلا خودت کلافه میشی یطرف خودت درد داری

صددرصد بده

بده بچه هر داخل شکم مادر بمونه براش بهتر هر هفته داخل شکم مادر برابر با یکسال بیرون بودن

خیلی بده بنظرم۳۵ هفته ب بعد خوبه زیر۳۵ خیلی باید درد و رنج بکشیم

عزیزم بنظرت خوبه یا بد ؟؟؟
بچه قشنگ باید کامل بشه ..طفلی زود ب دنیا بیاد ک‌چی ؟!!!! مگر مورد خاصی داشته باشی ک زودتر بدنیا بیاد

🤣سوالت خیلی واضح نیست خب مسلما بده دیگ زود زایمان زودتر از موقعش

بد خیلی بد

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان کیان سالار مامان کیان سالار ۴ ماهگی
مامان آیسام مامان آیسام ۴ ماهگی
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرفرفریم مامان پسرفرفریم روزهای ابتدایی تولد
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری