مامانا تخمه کدو خوبه یابد؟؟

۱۰ پاسخ

زیاد نخور برا کیسه آب بده

کدو حتما بخور...فقط میگن خام باشه بهتره اونم برای فشار خون که نمکی نباشه...

سلام عزیزم یه گروهی تو تلگرام زدیم جهت دورهمی و سرگرمی اگه دوست داشتی به آیدی زیر پیام بده ادت کنم
@mohanabanoo

تخم کدو ازهمه تخمها چربیتش بیشتره

من میخوردم جز مغزیجات حساب میشه دیگ فقط سعی کن شور نباشه

خوبه ولی چون چربه زیاد نخور

خوبه زینک داره

عالیه👌🏻

خوبه خیلی

آره خوبه ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان انتخاب نکردم مامان انتخاب نکردم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرفرفریم مامان پسرفرفریم روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی