وایی من ۱۳ دهم روز زایمانمه خیلی استرس دارم با این اوضاع

۱ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش عزیزم توکلت به خدا باشه بسپر به بالاسری ان شاءلله بسلامتی زایمان کنی وفرشته قشنگتوبسلامت بغل بگیری☺️😍

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی