عدس و با سیب زمینی نگینی بزار ۱ ساعت اینا بپزه نمک اینا نزن چون نمیزارع عدس خوب بپزه
آخر سر ک خوب خوب پزید پیاز خورد کن با کره یا روغن توی ماهیتابه یکم سرخ کن زرد چوبه و نمک بزن بعدش بهش یک ونیم قاشق آرد بزن باهم سرخ و مخلوط کن ک آرد از خام بودن و گلوله بودن دربیاد بعدش بریز تو عدسی
وای از طمع عالیش نگم برات آرد باعث میشه خوب غلظت پیدا کنه و آبکی نشه
فلفل سیاه هم یادت نره
عدس و پیاز ریز و یکم سیب زمینی نگینی یکمم بلغور جو یا گندم بریز توی قابلمه نمک و فلفل و زرد چوبه اگر با رب دوست داری یکمم رب بریز بعد از اینکه به جوش امد بزار که بپزه اگرم دوست داری میتونی پیازش رو سرخ کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.