خانما کدو سبز و سرخ کنم بخورم برا قند؟؟؟ چطوری درست کنم

۱۱ پاسخ

رنده کن تو ماست

کدو همه جورش داخل بارداری عالیه چه آبپز چه سرخ شده
هرجور خودت دوست داری بخور

دکتر به من گفت رنده کن توی ماست
من شوید هم ریختم خوشمزه شد

من هم حالت خوراک خوب میشه هم من تو کشک بادمجون کدو هم میریزم خوشمزه میشه

خالی خالی نمیتونی؟عین خیار

خام بهتره قند مصنوعی ام اصلا نخور میاد پایین

من کدو سبز و تو ماست رنده میکنم و ابپز میکنم میخورم و خوراک کدو سبز میکنم

با بادمجون و گورجه سرخ کن بخور

قشنگم کدو حلقه حلقه کم بریز تو قابلمه با نصف استکان اب بپزش بعد بکوبون...تو ماهیتابه سیر تفت بده کدو هم بریز نمک فلفل زردچوبه هم بزن اخر دست تخم مرغ بشکون خیلی خوشمزه میشه غذای شمالیه کدو ابریج

خوراک کن خیلی باحال میشع منکه بدم میاد از کدو اینجوری میخورم رژیمی هم هست پیاز کوچولو تفت بده رب برن و ادویه بعد کدو خورد شده نگینی درشت و هویج و سیب زمینی و گوجه رو بریز با آب جوش بزار بپزه با نون بخور خیلی جالب میشه مادربزرگم اینجوری درست میکرد😅

من شنیدم رنده کنی بریزی تو ماست عالیه اگه حالت غذا هم میخوای نگینی ریز کنی با پیاز داغ تفت بدی خوشمزه میشه عزیزم🥰

سوال های مرتبط