عدس رو با سیب زمینی نگینی میزارم بپزه بعد پیاز داغ میکنم زرد چوبه و فلفل میزنم اضافه میکنم بهش
بهترین روششو بیا من بهت بگم پیازو خورد کن سرخ کن یدونه هم سیب زمینی بزرگ بزن تو خوردکن عینه پیاز خورد شه یا هم خودت نگینی خورد کن اونم با ادویه هایی ک دوس داری بریز توش بعدشم که عدس بریز اب قلمم خواستی میتونی اضافه کنی نکردیم نکردی مهم ترینش نعنا خشکه زیاد بریز توش ابشو بریز بذار بپزه بهترین عدسی که تا حالا خوردی بدون رب و سبز رنگه کاملا لعاب دار عاشقش میشی با لیمو هم سروش کن نوش جونتون
عدسوبزار روشعله بپزه بعد باگوشتکوب دستی یاهرچیزی میتونی لهش کن بعدپیازو تفت بده بریزداخلش دیگه ادویه جاتوهرجوردوس داری بریز فرقی نداره بعدپیازبزار یه کم دیگه باپیازواینابپزه تمع بگیره ابش کمتربشه نوش جون کن
هم بدونه گوشت میشه هم یاگوشت من باگوشت ی سیب زمینی عدس میزارم توارام پز پخته شه بعد همش باهمزن یاگوشت کوب میکوبم پیاز داغ درس میکنم بش میزنم خیلی خوشمزه میشه بارب پیاز سیب زمینیم خوشمزه میشه
عدس بشور
یه پیاز تفت بده با ادویه ها
عدس هارو بریز توش
دوست داشتی میتونی سیب زمین یا هویج درسته بزاری باهاش بپزه
اخرش لهش میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.