۵ پاسخ

اره اتفاقا منم اون سری درس کردم

اره عدسی واسه وزن گیری جنین عالیع...فقط دوساعت خیس کن بعد بپز

منک دوس دارم شوهرمم هرچی بزاری جلوش میخوره نمیگه این اینجوریه یا اینو میخام درست کن دوس دارم واسه ی بار بگه اینو هوس کردم درست کن تا حالا نگف ولی من حس میکنم غذای کاملی نیست😐من شکمو ترم تا شوهرم😂😂

چرا خوب نیست .خوب نفخشو بگیر

اره عالیع

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری