۱۲ پاسخ

با قطره چکون بچکون رو سینت بذار سینتو بمکه که هم سیر میشه هم شیرت راه میفته کم کم

فقط ببلاک ۱ یا اپتامیل بگیر منم ۲۵ اسفند زایمانمه ببلاک ۱ خریدم

ببلاک بده ولی ب نظرم زیاد نگیر فعلا یکی بگیر شاید اصلا بهش نسازه

ب هیچ عنوان آپتامیل نگیر اسیر میشی پیدا نمیکنی

من نان گرفتم

ببلاک ۱

یا ببلاک بده یا نان اپتامیل گیر نمیاد

عزیزم هر جور شده شیر خودت رو بده. سه روز اول ممکنه شیر نداشته باشی ولی همون چند قطره رو اجازه بده از سینه خودت بخوره به هر زحمتی که هست. نهایت شیر خشک درست کن براش ولی با قطره چکون بهش بده. اشتباه من رو نکن . شیشه اصلا بهش نده
شیر خشکم نان ۱ برای نوزاد خوبه

من اپتامبل دادم

من اپتامیل میدم ولی خب سخت گیر میاد

تا میتونی شیر خودتو بده شیر خودتو بده شیر خودتو بده اشتباه منو نکن زود کوتاه اومدم شیرخشک دادم الان در بدر دنبال شیرخشکم

سلام عزیزم نان ۱ بگیر

سوال های مرتبط