سلام.کولیک بچه هاتون کی خوب شد؟

۵ پاسخ

تقریبا بعد یک هفته که داروهاشو خورد خوب شد ولی هرروز دارم دارو هاشو میدم بهش دکتر گفت هر دوازده ساعت ولی من فقط شبا بهش میدم

اکثرا تا۴ هست
ولی اوجش۲ماهگیه

من تازه درگیرش شدم واقعا سخته🥺

فردا سه ماهش پر میشه و من همچنان درگیرم

40روز بشه برا بچه اولم

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آدرينا مامان آدرينا ۶ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان مامانِ امید🧸💙 مامان مامانِ امید🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ف+راز🫀🧿 مامان ف+راز🫀🧿 ۲ ماهگی
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی