تقریبا بعد یک هفته که داروهاشو خورد خوب شد ولی هرروز دارم دارو هاشو میدم بهش دکتر گفت هر دوازده ساعت ولی من فقط شبا بهش میدم
اکثرا تا۴ هست
ولی اوجش۲ماهگیه
من تازه درگیرش شدم واقعا سخته🥺
فردا سه ماهش پر میشه و من همچنان درگیرم
40روز بشه برا بچه اولم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.