سوال منم هس
من همه چی میخورم والا
همه چی بخور
ولی کنارش از این دارو گیاهیا بخور که نفخشو بگیره
از عطاریا بپرسی بهت میدن .زیره سبز و نبات ایناست آسیاب میکنن
به من میگفتن تا چهل روز گوجه و پیاز و سیب زمینی و کاهو و کلی چیزای دیگه رو نخور ولی خب نمیشه که
نفخ حبوبات رو خوب بگیر آبگوشت درست کن خیلی مقویه
گوشت بلدرچین و مرغ محلی و اینا هم خیلی خوبه
تخم مرغ بخور کاچی بخور
من همه چی میخورم
من همچی میخوردم بجز غذاهای حبوبات داره و نفاخ ک اونام بعد چهل روزگی کم کم میخوردم بلاخره بچه عادت میکنه
تا ۴۰ روزگی که اصلا نباید چیزای سرد و نفاخ بخوری
بعد ۴۰ روزم یواش یواش شروع کن توی غذاهاتم گلپر بریز که نفخ بگیره
همه چیز میخورم بعد چل روزگی
منم همه چیز میخورم تنها چیزهایی که فهمیدم بچم بهش دلدرد میشه بادمجون و لوبیا نخود که سعی میکنم کم بخورم
حبوبات
و سبزی نباید خورد
همچی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.