ارع من همیشه استفاده میکنم
این چه مارکی هست شیشه شیر؟
اینو میشه جدا خرید یان باخود شیشه
برای نفخ هست و اینکه یهویی شیر نمیاد تو سر شیشه با مکیدن میاد و اینکه بعد ها میشه نشسته هم به بچه داد به عنوان نی
خیلی خوبه هم نشسته میتونه بخوره هم خوابیده
انتی کولیک نمیزاره هوا زیار وارد معده بچه بشه
دگ بچه دل درد نمیشه و یهویی شیر تو دهنش نمیریزع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.