من عاشق حلیمم ولی تاحالا درست نکردم وبلد نیستم
خیلی دلم حلیم میخواد 😭
وای بستنی نخور فقط خودت چاق میشی
نه بستنی سنتی نخور توی بارداری فقط باید لبنیات پاستوریزه مصرف کنی. سونوی رشد هم دکتر معمولا هفته 30 به بعد میگه انجام بدی. حلیم و کره بادام زمینی روی رشد بچه تاثیر گذاره.اما درکل نگران وزن بچه نباش. من سونو انجام دادم وزن بچمم نرمال بود ولی بازم دکتر یه شیرخشک برام نوشت از وقتی میخورم شکمم خیلی برآمده تر شده
اوووو الان برای وزن گیری زوده بخوری خودت چاق میشی هی
از هفته ۳۳ اینا بخور
من ۲۹ هفته تمام رفتم.بستنی زیادم خوب نیست قندت میره بالا مراقب باش
بستنی و حلیم عالیه برای وزن گیری
از هفته ۲۸تا ۳۲میتونیبری سونو رشد
حالا از الان نیاز نیست انقدر بخوری بخصوص بستنی که شیرینه باید مراقب باشی یک ماه آخر هر روز بخور که وزن بگیره الان خودت چاق میشی زوده
اگ قندت بالا نیست بستنی سنتی بخور ک خامه توشه
سونو رشد ۳۰ هفته تا ۳۲ بری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.