سلام خانوم ها اولین سونو رو باید چند هفته‌گی بدی 🌱

۳ پاسخ

۸هفته وچن روز کامل مشخصه دیگه

هفته بعد برو ...من ۶هفتگی رفتم واسه تشکیل قلب

والا قیلا میگفتن ۶ هفته بع بعد ک قلب رو ببینی جدیدا همون اول میگن یه ذونه بده ببینیم وضعیت چطوریه

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان عشق من مامان عشق من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه من🥹🫂 مامان معجزه من🥹🫂 ۶ ماهگی