۴ پاسخ

من بچم دیگه نزدیک پنج ماعشه هر وعده ای ک میخوره رو میاره بالا پونزدهروزگی بردم دکتر گفت وزنش خوب دارع می‌ره بالا دارو نداد دوباره دو ماهگی بردم ی دکتر دیگه بازم دارو نداد واقعا دیگه نمی‌دونم با رفلاکسش چکار کنم هم خودش اذیته هم من

ببر دکتر سرخود چیزی بهش نده بدترش میکنی

با یه قطره پدی لاکت

دکتر واسه دختر من شربت کیدوزل داد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی