سلام خانوما من از کی باید پیادروی و ورزش کنم؟؟

۷ پاسخ

من میرم کلا یه ربع میتونم راه برم اونم با فشار و درد بعد که میام خونه رفع میشه

دیگه از العان باید شروع کنی

سزاربن که لارم نیس ورزش داشته باشب

شروع کن عزیزم هر روزپیاده روی داشته باش

ورزش هات و شروع کن پیاده روی طولانی مدت داشته باش

عزیزدلم برای من شماا دیرم شده
زودتر شروع کن ماما بمن گفت دیر جنبیدی
فشرده باید کاری کنی وگرنه نمیتونی زایمان کنی هاا

دیگه شروع کن
من سزارینم ی روز درمیون تقریبا میرم

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی