۶ پاسخ

منم دکترم بوشهره برا زایمان،فقط استرس میکشم،خدا خودش درست کنه همه چیزو🤧

سوال من اینه اگه شهر دیگه زایمان کنیم شناسنامه بچه مال همون شهر میشه یا شهر خودمون؟

🤦🏻‍♀️من نزدیک زایمانمه اومدم روستا😶 دکترم رفتم قزوین هیچی بارشون نیس فقط خدا بخیر کنه

منم نميدونم بايد چيكار كنم دكتر خودم ك نيست بيمارستان ميگن فعلا نمياد بيادم جراعت نميكنم برم تهران
همين سمت خودمون يه دكتر پيدا كردم يك شنبه برم ببينم چي ميشه

خیلی نگرانیم ولی کاری از دستمون برنمیاد

وای اره،من بخاطر جنگ اومدم شهرستان هنوز هیچیم هم مشخص نیست که اگه یهو وقتش شد چیکار کنم،نمیدونم چه خاکی بریزم

سوال های مرتبط