۱۰ پاسخ

والا من همون روز اول رسیدم ب کارهام

شنیدی میگن یکی خوش زاست یکی بد زا؟ دقیقا همونه یکی زود پامیشه به روال میوفته یکی زمان بیشتری نیاز داره، کلا فرد تا فرد متفاوته دیگه به بدنت بستگی داره، مثلا من خودم به شدت بدزا بودم دهنم سرویس شد 😂هنوزم جای بخیه هام درد میکنه بعضی وقتا کجکی راه میرم🫠😭

همون روز تو بیمارستان که میگن بلند شو راه برو دیگه میتونی راحت باشی ...... ولی کار سنگین و همش سر پا وایسی نکن .... من اصلا استراحت نکردم یه ساعت هم دراز نکشیدم 🤒🤒🤒🤒 نفهمیدم کی زایمان کردم 😂😂😂😂😂

وقتی مجبورباشی از روز دوم ولی درکل تاجایی که میتونی سعی کن استراحت کنی
من بچم ان آی سیو بود مجبور شدم ازروزدوم ک مرخص شدم رفتم بالاسربچم واصلن نتونستم استراحت کنم

من ک از همون فرداش براحتی تونستم راه برم سختم نبود بازم بستگی ب بدنت داره ولی هر روز ک میگذره بهتر میشه من الان دیگه مثل قبل شدم ولی خب سعی میکنم استراحت کنم ولی کارای عادی خودمو بچه مو میتونم انجام بدم

همون روز اول

فکر میکنم حداقل ده روز نیاز ب مراقبت ویژه داری بعداز اون دیگه بخیه ها رو میکشی و کم کم ب روال میفتی

من از وقتی رفتم خونه خودم کارای خودمو انجام دادم

بعد از کشیدن بخیه

اين بستگي به بدن خودت داره از الان به فكر كار نباش به خودت بعد زايمان حسابي برس كه ضعيف نشي

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد