با ماست شیرین میشه
نه خراب میشه
اره میشه گلم
بله آب جوش ، یک سوم پیمانه بریز اتفاقا خوب میشه.
آب جوشیده سرد باشه
خیلی خوب میشه درست کن
آره اوکیه
با چایی درست کن پودر کاکائو هم بریز خیلی خوشمزه میشه کیک چای ، ولی چای پررنگ
اره بریز پفش هم خب میشه
خیلی کیکها اصلا شیر نمیخوان
ماست هم میشه😁توکیکات به جای شیر یا آب یا ماست ۱۲گرم شیر خشک قنادی بریز ببین چه محشر میشه😁😁البته واسه قالب ۲۵ اگه کوچیکتر بود و ۴تخم مرغی ۷گرم کافیه
اگه ماست داری با ماست میشه
با چای هم میشه کیک چای درست کرد
اگه پرتقال داری آبشو بگیر با اونم میشه
اره به جای شیر آب بریز مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.