۹ پاسخ

من با آب هم درست کردم خوب شده

به جای شیر اب بریز موردی نداره

من با نوشابه و دلستر تاحالا درست کردم

ماست بزن خوشمزه‌تر هم میشه

ماست هم میتونی بزنی به جای شیر و ابمیوه

بد نمیشه عزیزم
باید روشو شکلات و مربا اینا بریزی بهتر بشه

آره من درست کردم فقط سفیده تخم مرغ رو جدا زیاد هم بزن

بدون شیر و آبمیوه میشه نون 🍞

با شیر خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری