من با آب هم درست کردم خوب شده
به جای شیر اب بریز موردی نداره
من با نوشابه و دلستر تاحالا درست کردم
ماست بزن خوشمزهتر هم میشه
ماست هم میتونی بزنی به جای شیر و ابمیوه
بد نمیشه عزیزم
باید روشو شکلات و مربا اینا بریزی بهتر بشه
آره من درست کردم فقط سفیده تخم مرغ رو جدا زیاد هم بزن
بدون شیر و آبمیوه میشه نون 🍞
با شیر خوشمزه تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.