۱۶ پاسخ

سانستول زینک روزی ۵ سی سی بعد صبحانه

بچه منم همینه منکه انقدر دخترم غذا نخورده خودم مریض شدم

لنا رو اگ از صب تا شب گشنه بزاری اصلااااا انگار ن انگار
فقط آب
میوه قبلا میخورد الان اصلا
غذا هم خییییلی کم درحد دو سه لقمه میخوره و فرار
ن با گوشی ن تلویزیوک با هیچی هم گول نمیخوره
ب حدی عصبیم کرده ک دیگ هیچ حوصله ای برام نمونده روحیه امو باختم اصن🥴🥴🥴

شیرش خوبه بیشتر نده فایده نداره سانستول بگبر براش

ای وای دختر منم غذا رو گوشه ی لپش نگه میداره و بعد می‌ره اون طرف تر تف میکنش بیرون

با گوشی

واای پسر من مریضم شده لب ب هیچی نمیزنه دیشب شوهرم عصبانی شد گفت بسه دیگ نمیخواد بخوره آخ دلم نمیاد بابامم گفت بچه آبم بخوره بزرگ میشه خودتو آذینت نکن😔

همین کارات باعث میشه نخوره عزیزم متاسفانه خیلیییی بد عادت کردی از سرش بنداز این چیزارو وگرنه هر روز بدتر میشه تا سنش کمه عادتش بده ب اینکه باید بشینه کنار شما غذا بخوره غیر اون تایم دیگ غذایی وجود نداره

سابقه رفلاکس داره پسرت؟؟

اولین تاپیک منو بخون

من دیگه رها کردم

دكتر ب پسر من زينك پلاس داد روزي ٥ سي سي ميدم خوراكش خوب شده خداروشكر

با کارتون متاسفانه که خوب نیس 🤦🏻‍♀️

خب اون شیر رو بهش نده اون معدشو میگیره فقط شبا قبل خواب بهش شیر بده

چقد پسر منو توصیف کردی....💔💔💔💔💔💔

توی طول روز به زور گوشی###

سوال های مرتبط