سانستول زینک روزی ۵ سی سی بعد صبحانه
بچه منم همینه منکه انقدر دخترم غذا نخورده خودم مریض شدم
لنا رو اگ از صب تا شب گشنه بزاری اصلااااا انگار ن انگار
فقط آب
میوه قبلا میخورد الان اصلا
غذا هم خییییلی کم درحد دو سه لقمه میخوره و فرار
ن با گوشی ن تلویزیوک با هیچی هم گول نمیخوره
ب حدی عصبیم کرده ک دیگ هیچ حوصله ای برام نمونده روحیه امو باختم اصن🥴🥴🥴
شیرش خوبه بیشتر نده فایده نداره سانستول بگبر براش
ای وای دختر منم غذا رو گوشه ی لپش نگه میداره و بعد میره اون طرف تر تف میکنش بیرون
با گوشی
واای پسر من مریضم شده لب ب هیچی نمیزنه دیشب شوهرم عصبانی شد گفت بسه دیگ نمیخواد بخوره آخ دلم نمیاد بابامم گفت بچه آبم بخوره بزرگ میشه خودتو آذینت نکن😔
همین کارات باعث میشه نخوره عزیزم متاسفانه خیلیییی بد عادت کردی از سرش بنداز این چیزارو وگرنه هر روز بدتر میشه تا سنش کمه عادتش بده ب اینکه باید بشینه کنار شما غذا بخوره غیر اون تایم دیگ غذایی وجود نداره
سابقه رفلاکس داره پسرت؟؟
اولین تاپیک منو بخون
من دیگه رها کردم
دكتر ب پسر من زينك پلاس داد روزي ٥ سي سي ميدم خوراكش خوب شده خداروشكر
با کارتون متاسفانه که خوب نیس 🤦🏻♀️
خب اون شیر رو بهش نده اون معدشو میگیره فقط شبا قبل خواب بهش شیر بده
چقد پسر منو توصیف کردی....💔💔💔💔💔💔
توی طول روز به زور گوشی###
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.