مگه داریم مگه میشه😐
اون حرکت دل و روده ش بوده :/
من هنوزم حس نکردم😂
نه بابا خیلییییی خیلیییی زوده😂
حرکت یا تکون خوردن که خیلی زوده ولی من تو بارداری چندبار ترسیدم زیر شکمم که دست میزاشتم یه چیزی میلرزید حالا نمیدونم چی بود
نه بابا یا نفخه یا خونرسانی به رحمه که متوجه میشی
من قبلا حس میکردم دوستان گهواره گفتن حرکت بچه نیست
الان تازه ی چندین شبه نبض میزنه
والا من هنوز حسنکردم
تو هفته ششم ک نی نی هنوز تشکیل نشده تازه میخاد قلبش تشکیل بشه
غیر ممکنه جنین هفته ششم شش میلی متره چیزی نیست که بخواد تکون بخوره بچه من الان چهارده سانته هنوز حسش نمیکنم چه برسه اون موقع
من هفته ی چهاردهمم هنوز حس نمیکنم
بیخیااااال 😂من هنوزم حس نمیکنم😂😂
خیلییییی زودههه😐😂
من هنوز حس نکردم😂😂
خیر.
بابا بیخیاالل😂
نه گلم تحرکات داخل شکم هست
منم این حس رو داشتم ولی چیزی نبود
من هنوز حس نمیکنم بچه قبلیم تا 22 هفته
ن بابا خیلی زود خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.