بچه ها یکی ببینه اینا خویه؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم وزنش که خوبه بچه من تو هفته شما ۶۰ گرم بیشتر بود فقط

خوبه همه چی وزنشم خوبه تو هفته ی شما

۲۶ هفته زود نیست برای سونو رشد دکتر من گفت ۲۸ هفته به بعد

سونو چی رفتی

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 🧿❤ مامان معجزه خدا 🧿❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی