۴ پاسخ

براي من تازه اين قسمت باز شده از ديشب فرزندپروري باز نميشد

همسرتون اگه کاری کرده دلی بوده انتظار اشکر انچنانی نباید داشته باشه.دستش درد نکنه اما خب یعنی زنگم نزده تشکر کنه ازش؟؟تلفنی صحیت نکردن اصلا این مدت؟نهایت به خواهرت مستقیم بگو.بگو دوس ندارم کدورت بینمون بوجود بیاد

به خواهرت بگو که به شوهرش نگه،بگو بیاین و خودت از زحمتاش تشکرکن به دنبال تشکرخواهرت حتما دامادتون هم تشکر می‌کنه بگو می‌خواستیم زودتر بیایم و نشد ،انشاله که ختم به خیر شه

جانم؟

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی