تروخدا کمکم کنید تب تب تب پوشک پوشک

تصویر
۴ پاسخ

حتما با شوهرت برو دکتر باهاش صحبت کنه حواست به بچه باشه حتما

چرا یه دکتر خوب نمیری؟
این حالت با فلکستین و پوکساید خوب نمیشه

وای خدا لعنتش کنه، مشکل از اونه تو قرص اعصاب میخوری، ی مشاوره برید دوتایی اگر نیمتونه رابطه داشته باشه بره بسلامت😐

اخی الهیییی🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
عزیزدلم منم تازگی دارو رو شروع کردم تقریبا یه ماهه
هفته ی اول خیلی حالم بد بود ،بدتر شده بودم
اما الان حالم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان Hirad مامان Hirad ۵ سالگی
مامان النا👸 مامان النا👸 ۵ سالگی
مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ سالگی
مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی