حتما با شوهرت برو دکتر باهاش صحبت کنه حواست به بچه باشه حتما
چرا یه دکتر خوب نمیری؟
این حالت با فلکستین و پوکساید خوب نمیشه
وای خدا لعنتش کنه، مشکل از اونه تو قرص اعصاب میخوری، ی مشاوره برید دوتایی اگر نیمتونه رابطه داشته باشه بره بسلامت😐
اخی الهیییی🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
عزیزدلم منم تازگی دارو رو شروع کردم تقریبا یه ماهه
هفته ی اول خیلی حالم بد بود ،بدتر شده بودم
اما الان حالم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.