منم فیبروم دارم میخام اقدام کنم به بارداری ولی فیبرومم سایزش بزرگه
فک کنم باید جراحی کنم درش بیارم
من چهارسال پیش سقط داشتم بعد که سونو کردم گفتن فیبروم داری بعد یکماه گرمیجات خوردن خودش با پریودیم دفع شد
بعد دخترم رو حامله شدم سالم بدنیا اومد
دوباره اقدام کردم به بارداری بازم سقط شد دوباره گفتن فیبروم داری بعد همراه با خونریزی که واسه سقط داشتم فیبرومه دفع شد از من خیلی بزرگ بود و خیلی درد داشتم ولی از دکتر که پرسیدم گفت فیبروم خودش دفع میشه فقط گرمیجات بخور و جای نگرانی نیست اخرم همون شد و گفت اگر دوباره کمتر یکسال بخوای اقدام کنی به بارداری دوباره فیبروم تشکیل میشه پس باید یکسال صبر کنی و زیر نظر پزشک اقدام کنی که مشکلی پیش نیاد
هیچ درمانی نداره مگر اینکه بخوای عمل کنی و درش بیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.