همه چی که نفخ داره پس چی بخوریمم???😕😕

۱۲ پاسخ

من همه چی میخورم اما توی روز دوبار دمنوش رازیانه یا عرق نعنا هم میخورم

ابگوشت تو شیشه درست کن
بلدرچین
ماهیچه
گردن
و مرغ‌
هی تکرار نکرار تکرار🥲🥲🥲

منم رعایت میکنم تا یکماهی بعدش کم کم غذاهای دیگه رو میخورم. من بیشتر سوپ و کته میخورم یا جوجه کباب

حبوبات، شیر، بادنجان سالاد نخور

آره واقعا 🥲

من ک هم رفلاکس داره پرهیز از هرچی پروتیین گاووی و کولیک هیچی نمیتونم بخورم دوروزه کدو ابپز فقط نمک داره میخورم ارومه🫠

بخور بره بابا بچه ها رو رعایت کنی یا نکنی دل درد دارن کلا

من همه چی می‌خوردم البته تا یه ماهگی پسرم شیر خودمو دادم خداروشکر دل درد نمیشدد

من همه چی میخورم بعدش یکم عرق نعنا یا رازیانه هم میخورم

فقط سوپ یا برنج سفید
من اینار میخوردم

بعد از غذات عرق نعناع بخور خودت

همه چی بخور بعدش یکم عرق نعنا بخور 😉

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی