اخه خیلی چاق شدم. چهار کیلو از موقع بارداری ام مونده قبلشم هی فک کردم باردارم و رعایت نکردم چهار کیلو اضافه شده بودم
من که والا رژیم نگرفتم و مثل خرس میخورم
رژیم فقط بدن رو نابود میکنه توی شیردهی
دکتر تغذیه گفت شیش ماه بعد از شیر دهی میتونید رژیم بگیرید ولی باید برید پیش دکتر تغذیه
بهتره رژیم نگیری همینجور شیر کمه و برسه رژیم بگیری
خب باید بری پیش متخصص
سوال منم هست نمیدونم جریان چیه شیر که میدم خیلی گرسنم میشه میترسم چاق بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.