۸ پاسخ

ای وای خب قرصاتو جدا بگذار اشتباه نکنی، عزیزم ۵۰۰۰۰ یکماهه اس، با اینحال در بارداری شرایط فرق داره زنگ بزن از دکترت بمرس حتما

حداقل یکهفته نخور

دیگه اشتباهی خوردم انشاالله که چیزی نمیشه ممنون از همگی

دیگ تا ماه اینده نخوررررر

نباید میخوردی از دکتر بپرس

یک هفته نخور بعد یک هفته ۱۰۰۰ رو روزانه شروع کن

یک هفته

هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری