خانما بعد از انومالی کی دیگه باید بریم دکتر؟


بارداری بارداری

۸ پاسخ

خود ماما بهت میگه
من ۱۸هفته رفتم انومالی بعد برام اکو قلب نوشت همون هفته نتونستم برم تا ۲٠هفته رفتم همه چی سالم بود
چند روز دیگ نوبت دارم ماما

باید ۲۴ هفته کامل شدی ازمایش قند بدی عزیزم

من وقتی انومالی رو نشون دکترم دادم برام نوبت بعدی نوشت که تو این ماه ۲۳ هست نمیشه به شما نگفته باشه

من گفت ۲۸ هفته برم

۲۲ هفته

من از انومالی تا حالا نرفتم سونو ، ولی الان که توی ۲۷ هفتم می‌خوام برم سونو رشد که اگه وزنش کم بود زودتر بفهمم و بالاخره بشه کاری کرد 🫠♥️😂😂

شما مگ وقتی آنومالی رو بردی پیش دکترت،تاریخ مراجعه بعدی رو بهت نگفت؟!

عزیزم آنومالی چندهفته و چندروز بودی رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری