۱ پاسخ

منم لب مرزه
قند ناشتام خوبه ولی مرحله دو و سه لب مرز
روز یدونه متفورمین میخورم

سوال های مرتبط

مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۱۰ ماهگی