سلام بادام درختی با پوست میخورید یا میندازید تو اب پوستشو جدا میکنید؟

۵ پاسخ

اگه یبوست نداری با پوست بخور
اگه یبوست داری بنداز تو آب پوستش جدا شه چون پوسته اش باعث یبوست میشه

تازه باید یه تفت کوچولوییش بدی نمکم بزنی بهش بعد بخوری 😍🤤

من با پوست میخورم

با پوست 🤤

من مث دیونه ها پوستشو گرفتم 😶🫢

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری