مامانا هزینه آزمایش غربالگری دوم چقدر شده تازگیا کسی گرفته؟

۷ پاسخ

به من دیروزگفت ۳۰۰۰تومن

۳۱۰۰

من پس فردا میخوام برم آنومالی گفتن ۲۳۰۰ آزاد البته😉

3400 شد سونو 6 تومن

من یک هفته پیش رفتم۲۵۰۰بدون بیمه

آزمایشش فکر کنم بین ۳ تا ۴ ت باشه

دو هفته پیش من سونو انومالی دادم ۱/۳۰۰/۰۰۰

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری