من قبل بارداری هم نمیخوردم بارداری شوهرم هر چی گفت بخور نمیخوردم
من سه ماه اول بدم میومد اما آلان دیگه نه
من متنفرم حالم بد میشه
من تا ۴ ماه لبنیات نخوردم اصلا حالم بد میشه
ولی بعدش کم کم شروع کردم خوردم
تو هم میتونی از مقدار خیلی کم شروع کنی به مرور زیادش کنی اذیت نشی
من شدیدا دوست دارم🤭
من تا ۴ ۵ ماه اول خیلی زیاد بدم میومدم الان اوکیه
من من من من☝🏻😁
من تا ماه ۴ ...الان ولی هروز میخورم❤️
من عاشق شیرم اگ هرروز یسره هم بخورم بازم دلم میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.