تو بارداری کیا از شیر بدشون میاد

۹ پاسخ

من قبل بارداری هم نمیخوردم بارداری شوهرم هر چی گفت بخور نمیخوردم

من سه ماه اول بدم میومد اما آلان دیگه نه

من متنفرم حالم بد میشه

من تا ۴ ماه لبنیات نخوردم اصلا حالم بد میشه
ولی بعدش کم کم شروع کردم خوردم
تو هم میتونی از مقدار خیلی کم شروع کنی به مرور زیادش کنی اذیت نشی

من شدیدا دوست دارم🤭

من تا ۴ ۵ ماه اول خیلی زیاد بدم میومدم الان اوکیه

من من من من☝🏻😁

من تا ماه ۴ ...الان ولی هروز میخورم❤️

من عاشق شیرم اگ هرروز یسره هم بخورم بازم دلم میخواد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد