منم همین بودم گریه میکردم حوصله مهمون نداشتم دلم میخواست تنها باشم با مامانم ولی نزاشتن . ولی بده چهل روز حالم خوب شد .
کم کم درست میشه عزیزم 🙂
افسردگی بدتر از ایناست ..... حتما از خستگی و بهم ریختن هورموناس به خودت تلقین نکن .... چرخه زندگیمون بهم ریخته واس همون کم حوصله شدیم
من که نزایدم دلم میخواد گریه کنم
واااي من عصر به بعد همش در حال گريه بودم، هركي بهم ميگفت سلام خوبي؟ من زار زار گريه ميكردم. دكتر بهم امگا ٣ داد خيلي بهتر شدم
روزای پر فشاریان من هنوزم بعد از دو ماه همین طوری ام بعضی روزا
من که واسه غذا هم گریه میکردم 🤣الان کم کم بهتر شدم فقط اطرافیانت باید مراقبت باشن
دقیقا عین من منم همش گریه میکنم و بشدت با شوهرم بد شدم و ازش بدم میاد😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.