۵ پاسخ

وزنش نرماله سونو هم تا دوهفته عقب جلو طبیعیه
دکترم میگفت مثل ادم بزرگا که بعضیا کشیده ترن یکی شکم لاغرتره یکی سرش بزرگتره اینام همینطوره مهم وزنشه که تو رده نرماله

بابا جان همه چی خوبه استرس نگیررررررر بچه من استخون رونش سه هفته عقبه 🤣ول کن توروخدا اینا عادیه مهم دور سرشه

عزیزم وزنش نرماله جای نگرانی نیست اصلا
دستگاهای سونو خطا داره خیلی وقتا
یه موقع رشد بچه جلوتره یه موقع کندتر و عقب تر

نه ۱۱۰۰خیلیم خوبه

سونو داپلر دادی؟من تا ۲۹ هفته عالی بود یهو از ۲۹ هفته شروع شد

سوال های مرتبط