خانوما کمای میشه خورد؟

۲ پاسخ

کمای خیلی گرمه . و من تحقیق کردم خوب نیس تو بارداری چون طبع خیلی گرمی داره برای همین منم هوس کردم ولی مجبور شدم نخورم😅 ترسیدم .

کمای چیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان 🍼🩵 :) مامان 🍼🩵 :) هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی