آخه میگن نشاسته نرمی میاره که 🤣🤣🤣🤣
چرا نشه اخه
نه نه نخوریا ضرر داره سفید میشی😂😂😂
آقا من فتوا دادم همه چی بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید
بخور عزیزم
برگام ریخته مگه فرنی چی داره ضرر باشه اخه اصلا چی میخورین مگه فرنی هم میترسین🫠
اره عالیه بخور
😂😂😂😂پس نمیشههههه
بله عزیزممن از اول بارداری میخورم برا وزن دهی جنینم خوبه ولی زیاد شیرین نکن گلاب و هلو و زعفرانمنزن، من ۱لیوان شیر ۱ق غ غ آرد برنج و نصف چ خ شکر میریزم همین
بلههه
اره خیلی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.