خانوما فرنی میشه خورد؟

۱۰ پاسخ

آخه میگن نشاسته نرمی میاره که 🤣🤣🤣🤣

چرا نشه اخه

نه نه نخوریا ضرر داره سفید میشی😂😂😂
آقا من فتوا دادم همه چی بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید

بخور عزیزم

برگام ریخته مگه فرنی چی داره ضرر باشه اخه اصلا چی میخورین مگه فرنی هم میترسین🫠

اره عالیه بخور

😂😂😂😂پس نمیشههههه

بله عزیزم‌من از اول بارداری میخورم برا وزن دهی جنینم خوبه ولی زیاد شیرین نکن گلاب و هلو و زعفرانم‌نزن، من ۱‌لیوان شیر ۱ق غ غ آرد برنج و نصف چ خ شکر میریزم همین

بلههه

اره خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان 🍼🩵 :) مامان 🍼🩵 :) هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی