چی باید بخورم چیکار کنم
راهنماییم میکنید؟

۴ پاسخ

مبارکه عزیزم
چای گیاهی اینا اصلا نخور. فقط چایی خالی
استراحت کن
خم راست نشو زیاد. سنگین برندار. چیز سنگین نکش رو زمین
شلوار و شورت تنگ نپوش ک ب شکمت فشاربیاد بچه هنو پایینه

جیگر و زغفرون و زرشک هم ممنوعهههه

مغزیجات بخور (روزانه و مقدار کم )
میوه مثل گلابی ،سیب،کیوی بخور هم کمک به روده هات میشه هم مفیده ،انار بخور خونسازه
زیتون،سبزیجات ،روغن زیتون همه اینا مفیدن
مصرف پروتئینت به اندازه باشه کم نباشه مثل گوشت و تخم مرغ .
چای نبات زیاد نخور
جگر ،خاکشیر،آناناس نخور
استراحت داشته باش و وسایل سنگین یا کارهای سخت انجام نده .
ازخودت مراقبت کن عزیزم

کارای سنگین نکن استراحت و تغذیه خوب داشته باش

هویچ نخور
زعفران نخور
خیارشور نخور
چایی نبات زیاد نخور
اینارو نخور
تا میتونی سبزیجات بخور
عدسی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری