خانمای دیابت بالا سزارین میشن؟
بارداری

۶ پاسخ

نه دیابت به تنهایی دلیل سزارین نیست دوستم دیابت داشت کلی آمپول میزد ولی بیمارستان قبول نکرده بود

دوست من سز شد

فقط دیابت دلیل بر سزارین نیست

بله من دیابت دارم امروز گفتن سی و هفت هفته ختم بارداری

بله
چون معمولا قبل ۴۰ هفته ختم بارداری میدن بهشون

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ساحل و یزدان مامان ساحل و یزدان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🎀 مامان جوجه🐣🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری