بهترین شامپو کتو کنازول دو درصد هس عالی منو دعا میکنیم هفته ای سه بار بزنی کل فامیلامون اینو معرفی کردم خریدن عالی قیمتیم نداره
مادرم یه شامپویی میزد خیلی خوب بود گل تار بود فک کنم اسمش
روغن نارگیل بزن بعدچندساعت بشور
شامپو ضدشوره اویدرم عالیهههه
کتوکونازول دو درصد
چند ساله هم میزنم عالیه
شامپو اویدرم عالیه
شامپو کتو کونازول میزدم خوب همش باز بعد س روز میرفتم حموم همش شوره بود اولاش خوب بعد مو عادت میکنه ایروکس برا موی خشک گرفتم عالیه ی هفته ی بار میرم اما خوب برای موی چربم داره ببین شورت وقتی سرت چرب میزنه یان وقتی خشک میشه پوست سرت
شامپو سریتا هم عالیه
فقط فقط فقط درمانش شامپو کتوکونازول دو درصد هستش قیمتی هم نداره هر چهار روز یکبار میزنی تا وقتی ک خوب بشه
خوب ک شد هر ده روز یکبار میزنی بعدش
شامپو ایروکس بزن حرف نداره
مشکل منم هست دارم روغن نارگیل میزنم به کف سرم و شامپو اویدرم میزنم خداروشکر بهتر شده
کلیر بزن یک روز درمیان حموم کن
شامپو رو خوب بشور
یکبار شامپو بزن اونم فقط به کف سر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.