خب اگه دکترت داده که اوکی هست بخور عزیز
من بلافاصله بعد ناهار میخورم با آب..چون ناهارا معمولا غذا چرب وبرنجی میشه
با آبمیوه نمی دونم تو جذبش تاثیر داره یا نه، ولی رو غذای چرب سریع جذب میشه
امگا سه برای جذب بهتر ،بهتره با غذا یا بعد غذا باشه و بهتره حتی غذا چرب باشع
قشنگم قرص بدون اجازه پزشکت نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.