خانما این قرص‌بده با آبمیوه بخورم ؟

تصویر
۵ پاسخ

خب اگه دکترت داده که اوکی هست بخور عزیز

من بلافاصله بعد ناهار میخورم با آب..چون ناهارا معمولا غذا چرب وبرنجی میشه

با آبمیوه نمی دونم تو جذبش تاثیر داره یا نه، ولی رو غذای چرب سریع جذب میشه

امگا سه برای جذب بهتر ،بهتره با غذا یا بعد غذا باشه و بهتره حتی غذا چرب باشع

قشنگم قرص بدون اجازه پزشکت نخور

سوال های مرتبط

مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی