من ک ی هفتس کمر درد دارم سر بچه ام پایینه لگن درد دارم گف ماه دردع این هفته زایمان میکنم منم طبیعیم
من زایمان دومم بود دردای شدیدم فقط دو ساعت بود قبلش کامل قابل تحمل بود برام
دردا اولش مثل پریودی ولی کم کم زیاد میشه
حرکت سجده و اسکات کمک میکنه بچه بیاد تو لگن انجام بده خیلی خوبه ایشالا که زایمانت راحت باشه
وحشتناک ولی بازم از سزارین بهتره.سعی کن درداتو تو خونه بکشی بعد برو بیمارستان اونجا اذیتت میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.